תקנון
מבוא
1. החנות משמשת כקניון אלקטרוני לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל.
2. רשאים להשתתף בני 18 ומעלה, בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל, אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
3. תנאי מוקדם לתוקף הזמנתו של משתתף הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעיסקה ולגביה.
4. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין החנות , לכל דבר ועניין.
5. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.
6. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון, לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
המוצרים המוצעים
1. עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג " דף מכירה", דף המכירה כולל את שם המוצר או השירות המוצע למכירה ומחירו.
2. פרטים מלאים לכל מוצר ניתן לראות ע"י הקשה על שורת המוצר בדף המכירה כפי שיופיע בחנות.
במכירה רגילה מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש.
הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן :
1. החנות מציגה רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.
2. במכירה רגילה רשאי כל משתתף לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי בחנות עצמו או באמצעות השארת הפרטים במענה טלפוני של החנות , כפי שיפורסם.
3. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העיסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של המשתתף תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה.
3.1. כל המוצרים המוצגים באתר מצויים במלאי והחברה מתחייבת לספקם במועד הנקוב באתר, החברה עורכת מעקב קבוע אחר המלאי, מוצר שאיננו במלאי יוסר מהאתר או שיצוין בסמוך אליו באופן בולט כי המוצר איננו במלאי. אם המוצר אינו במלאי עקב נסיבות חריגות בלבד, שלא היו ידועות בעת ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח, (למשל מספר הזמנות גדול וחריג במיוחד שנקלטו בו זמנית באופן בלתי צפוי), אזי תימסר לצרכן הודעה תוך 3 ימי עסקים.
אופן ההשתתפות במכירות
1. בביצוע הזמנה באתר יש להקליד פרטים בסיסיים כפי שיופיעו בדף ההרשמה כגון: שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מס' טלפון, מספר כרטיס אשראי מס' תשלומים וכד'.
2. הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע המכירה, לאחר מילוי כל הפרטים הופך
המשתתף ל"מבצע פעולה".
לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.
3. מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ע"י חברות כרטיסי האשראי.
4. חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, לאחר אישור העיסקה ע"י חברות האשראי.
5. הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העיסקה במחשבי החנות יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
6. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
7. במקרה בו לא אושרה העיסקה ע"י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה ולפיה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של החנות לצורך הסדרת אישור העיסקה עם חברות האשראי.
במקרה כאמור, יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד אישור העיסקה ע"י חברות כרטיסי האשראי.
לא פעל מבצע הפעולה להסדרת אישור העיסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העיסקה ע"י חברות האשראי, יראו החנות ו/או הספקים את העיסקה כמבוטלת.
8. בעלי החנויות ובתי העסק ומפעיליהם (להלן: " הספקים") יציגו בחנות פרטים בדבר המוצר ו/או השירות, מחירו, תעודת אחריות, זמן אספקה וכד'.
9. לפרטים נוספים ובירורים, ניתן לפנות ישירות אל הספקים בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני כפי שיופיעו בחנות.
אספקת המוצרים
1. חנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר.
שיטת המשלוח הינה באמצעות חברת הובלות שתגיע ישירות לבית הלקוח, למעט כריות ומגני מזרן אשר ישלחו בדואר רשום.
2. החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה
הנקובים בדף המכירה, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי.
החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
2.1. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חרום ונזקי טבע.
2.2. שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
2.3. כל סיבה שאינן בשליטת החברה.
2.4. יחד עם זאת, במקרה של איחור, יתאפשר לצרכנים לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או ביטול העסקה והשבת מלוא הכסף ששולם.
3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
4. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.
5. ניתן להוביל באופן עצמאי את המוצר ,כאשר כל פגם במוצר שיגרם כתוצאה מההובלה או ההרכבה העצמאית יהיו באחריותו הבלעדית של הלקוח. החנות מתחייבת לספק את המוצר באמצעות הובלה רגילה בלבד, שהיא הובלה של מוצר על ידי סבלים בלבד, עד לקומה שלישית, דרך חדר מדרגות או מעלית שפתחה מאפשר להעביר את המוצר ללא פירוק חלק מחלקיו, ולאזורים שאין קיימת לגביהם בעיית גישה מטעמים בטחונים. במקרה בו יש, לדעת המזמין, צורך בהובלה חריגה (הובלה שאינה רגילה, כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית, הובלה בה קיימת בעיית גישה לאזורים מסוימים מטעמים בטחונים, הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצועה או הובלה לקומות גבוהות, הכל לפי שיקול דעתה של החנות), מתבקש המזמין לציין זאת בשדה הערות להזמנה או לפנות למחלקת שירות הלקוחות של מזרונים פלוס לפני או מיד לאחר השלמת תהליך ההזמנה, ולהסדיר באופן נפרד את כל הקשור בהוצאות ההובלה החריגה ובאפשרות קבלת המוצר בחנות. מודגש בזה, כי בכל מקרה יחולו מלוא הוצאות ההובלה החריגה על המזמין בלבד.
6. הובלה במדרגות מעל קומה שניה או במקרה של צורך בשרותי מנוף חיצוניים תהיה בתוספת תשלום.
* מחיר ההובלה תקף לאזורים בקו הירוק בין אשקלון עד מטולה, הובלה לאזורים מרוחקים יותר תחויב בתשלום נוסף.
* באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות תהיה רשאית לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל (נק' מפגש) וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
דמי משלוח
1. דמי המשלוח ישולמו ע"י הלקוח לפי מה שמצוין באתר.
2. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהספק וזאת בתיאום מראש עם הספק באשר למקום ומועד האיסוף .
3. מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח .
***מבצע הובלה חינם למזרונים – מתייחס למזרונים החל ממידה 140/190 ובאזורי חלוקה חדרה-גדרה (ייתכנו שינויים באיזורי חלוקה – ניתן לבדוק טלפונית עם בית העסק)
צור קשר
טלפון לבירורים 077-8050760
כתובת דואר אלקטרוני office@mizplus.co.il
תקנון מבצע – 30 לילות ניסיון למזרנים –
במידה והלקוח ירצה לבטל את העסקה בפרק זמן של עד 30 ימים מקבלת המזרן, הוא יכול לעשות זאת, בהתאם למפורט בפרק ביטול עסקה.
ביטול עסקה, או החלפת מזרון, יעשו לפי ההוראות הבאות:
במידה והלקוח ירצה להחליף את המזרן שרכש (מידה סטנדרטית בלבד – 160/200 , 140/190) למזרן אחר המשתתף במבצע יוכל לעשות זאת, בתנאי שהמזרן באריזתו המקורית, (אריזת ניילון אורגינלית שלא נפתחה בשום שלב) במידת הצורך יחויב/יזוכה הלקוח בהפרש למחיר המזרן החדש שבחר, הלקוח יחויב בעלות ההובלה הנוספת של החזרת המזרן הישן וקבלת המזרן החדש בלבד. כמו כן, הלקוח יוכל לפנות למזרונים פלוס ולבקש החזרת המזרן ולקבל תמורתו החזר כספי בניכוי הסכומים הבאים: כספי ההובלה ששולמו לא יוחזרו ללקוח ובנוסף ישלם הלקוח עבור הובלה נוספת תשלום בסך 250 ש"ח שיקוזזו מהסכום ששילם. הכסף יוחזר באופן שבו התבצע התשלום ע"י הלקוח: שולם בכרטיס אשראי בתשלום אחד או בפריסה לתשלומים, יזוכה הלקוח בכרטיס האשראי. מכל ההחזרים המגיעים ללקוח ינוכו סכומי ההובלה מהתשלום הראשון לזכות הלקוח. – תנאי ראשוני להחזרת המזרן הוא שמירה על ניקיונו ושלמותו, ובאריזתו המקורית- ארוז בניילון שלא נפתח.
הודעת הלקוח בדבר בקשתו להחלפת המזרן או בקשתו להחזר כספי תתבצע למזרונים פלוס בכתב באמצעות דואר אלקטרוני בכתובתoffice@mizplus.co.il ובכפוף לתנאי "ביטול עסקה" כדלקמן.
מזרונים פלוס רשאית להפסיק המבצע בכל עת.
ביטול עסקה
1. ניתן לבטל רכישת מוצר תוך 14 ימים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם. הביטול ייעשה באמצעות משלוח הודעה בכתב לדואר אלקטרוניoffice@mizplus.co.il או בפקס מס' 09-8659499 לכבוד מחלקת שרות הלקוחות של מזרונים פלוס. בהודעה יש לציין מספר הזמנה. המוצר יוחזר, ככל שהדבר אפשרי או סביר, באריזתו המקורית, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא, החברה רשאית לתבוע את הצרכן בשל הרעה משמעותית בערך המוצרים.
2. במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר שהוזמן למוצר שסופק או בין המוצר שהוזמן לפרטים שצוינו במסמך הגילוי, ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% מהמחיר הכולל של המוצר, או 100 ש"ח לפי הנמוך, החזרת המוצר תעשה על חשבון הצרכן.
בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה-לא ייגבו דמי ביטול, החזרת המוצר תעשה על חשבון החברה.
3. לא ניתן לבטל עסקה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בעקבות העיסקה.
4. לא ניתן לבטל עסקה של מוצרים אשר הורכבו ופורקו בבית הלקוח.
5. החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה, ולהשיב את הכסף ששילמו הצרכנים במקרים הבאים:
5.1. נפלה טעות חריגה וברורה על פניה בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
5.2. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .
5.3. במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
5.4. במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.
6. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.
שירות לקוחות
1. כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר, אחריות וכיו"ב ניתן לפנות אל נציגים מטעם הספקים השונים.
1.1 תנאי אחריות מיטות ילדים ומיטות מרופדות- 5 שנות אחריות: שנה 1 – אחריות מלאה על החלפת חלקים והגעת טכנאי ללא עלות, 4 שנים נוספות – אחריות מלאה על חלקים ללא עלות, הגעת טכנאי בעלות 180 ש"ח
האחריות אינה חלה במצב גרימת שבר עקב שימוש לא סביר
2. לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות ב: טלפון – 077-8050760 או במייל לכתובת office@mizplus.co.il
3. נציגי החנות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.
אבטחת מידע פרטיות בחנות
1. החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע.
העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית SSL.
2. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן. במקרים שאינם בשליטתה ו/או הנובעים מכוח עליון, החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה, למעט מקרים בהם המידע אבד בשל רשלנות החברה.
3. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה.
כללי
1. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, תתכן סטייה בגווני הבדים.
2. החנות אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית.
יחד עם זאת החנות אינה מתחייבת כי הקישורית (LINK) בכל קישורית תוביל את הגולש לאתר אינטרנט פעיל.
3. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר לרבות ברכישה במסגרת הליך המכירה הפומבית, שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה, במקרים אלה, תשיב החברה לצרכנים את כספם.
4. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת.
5. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה.
6. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.
7. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
8. נפלה טעות חריגה וברורה על פניה בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את החנות ו/או את הספקים.
הצהרת פרטיות
המחויבות שלנו להגנת הפרטיות
הפרטיות שלך חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות שלך אנחנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו ואודות האפשרויות העומדות בפניך בעת השהות באתר וככל הנוגע להתנהלות שלנו לגבי איסוף מידע באתר.
כדי לוודא מודעות המבקרים באתר, מופיע מידע זה הן בדף הבית של האתר והן בכל נקודה שבה נדרשים פרטי מידע אישיים.
המידע שאנו אוספים
בעמודים באתר שבהם ניתן להזמין מוצר או שירות, להזמין מידע וכו', נדרש מידע כמפורט:
שם, ת.ז., כתובת, דוא"ל, טלפון, מספר כרטיס אשראי וכו'.
לעיתים ניתן לרשום מידע הרלוונטי לאדם אחר, למשל, כשמזמינים מתנה לאדם אחר,
רושמים לגביו שם, ת.ז., דוא"ל, כתובת, טלפון וכו'.
מה אנחנו עושים עם המידע?
במידע הנמסר לשם ביצוע הזמנה של מוצר, שירות או מידע, אנו עושים שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה מטלה והמטלות הנגזרות ממנה (למשל חיוב הצרכן, הוצאת קבלה וכו').
המידע אינו מועבר לכל גורם אחר, למעט ככל הנדרש להשלמת המטלה (כגון לחברת האשראי).
מידע הנמסר אודות אדם אחר לצורך משלוח מתנה משמש למטרה זו בלבד
במקרה ששלחת לנו דוא"ל נשתמש בכתובת הדוא"ל שממנה שלחת לצורך משלוח דוא"ל חוזר אך לא לכל מטרה אחרת, וכמו כן לא נמסור את הכתובת לכל גוף אחר.
אם אתה מעוניין לקבל מידע נוסף אתה מוזמן לידע אותנו בדבר רצונך זה ונפעל בהתאם. בכל מקרה לא נעשה שימוש בפרטים שלך לצורך זה אלא אם בקשת זאת מפורשות. מצורף טופס בקשת מידע לכתובת הדוא"ל שלך בעניין מבצעים.
במידע לא מזהה, כלומר מידע שאינו יכול להיות מיוחס לאדם מסוים, אנו עושים שימוש כדי לשפר את האתר שלנו ולעדכן את ההתנהלות המסחרית שלנו ואת שירותינו, כשמידע לא שמי זה מועבר גם לגורמים אחרים, בהם המפרסמים אצלנו. לדוגמא: מספר המבקרים באתר, מספר הנשים הנרשמות לשאלון מסוים באתר, וכו', אך לא כל פרט מידע המזהה אישית את המבקר באתר.
כמובן שאיננו עושים כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום שהעברת, בין אם זה כרטיס אשראי או מספר חשבון בנק, אלא לביצוע התשלום, ואיננו מעבירים אותו לכל גורם נוסף זולת לצורך זה.
המחויבות שלנו לאבטחת מידע
אנו מונעים כניסה לא מורשית למאגרי המידע שלנו. אנו שומרים על המידע מעודכן, ומוודאים שימוש נכון בנתונים. יישמנו הליכים פיזיים, טכנולוגיים ואלקטרוניים כדי לאבטח את המידע שאנו אוספים באתר.
אמינות
החנות מודעת לרגישות הכרוכה בהפעלתו של אתר מכירות באתר האינטרנט,
ועל כן מקפידה החנות לנהל את האתר בזהירות, מיומנות, ובאופן מבוקר.