הגיע הזמן לפנק את הגב שלכם – מזרן אורטופדי

איזה מזרון הכי טוב לגב שלכם? איזה מזרון מומלץ?

הגיע הזמן לפנק את הגב שלכם – מזרן אורתופדי

מזרון אורתופדי – כך תבחרו נכון

שינה טובה היא שינה בה כל הגוף מרגיש נינוח מספיק כדי לשחרר את האיברים ולהרפות את שגרת היומיום המורגשת בלחץ והמתח של השרירים, ולקבל תמיכה מתאימה לגוף. מזרון אורתופדי הוא מזרון שמתאים לכל מי שרוצה לשמור על בריאותו ועל איכות השינה שלו. מזרון טוב לגב יכול להשפיע לא רק על הלילה, אלא גם על היום שלכם. זה לגמרי עושה את ההבדל, לקום בבוקר לאחר שינה רציפה ואיכותית על מזרון מותאם בדיוק, לחוש רעננות ולא עייפות עקב שינה טרופה.

יש מזרונים אורתופדיים המתאימים למטרות מסוימות, כגון צרכים ספציפיים של אנשים הזקוקים להקלה של לחץ במרכזי כובד מסוימים. כמו למשל מזרן לכאבי גב. אך באופן עקרוני, מזרון שנחשב אורתופדי הוא תומך בעמוד השדרה ובאגן לכל אורכו ובכל נקודות ההשקה של מרכזי הכובד של הגוף במזרון – אגן, צוואר, ראש, ברכיים, כפות רגליים. בכל אחת מהנקודות הללו חייבת להיות תמיכה מספקת ותחושה נוחה במהלך השינה.

דברו איתנו

077-8050760
phone

למייל
pencil

 

איזה מזרון הכי טוב לגב?

בחירה נכונה של מזרנים צריכה להיעשות על פי הרגישויות שלכם ומבלי להתפשר על מזרן רק בגלל המחיר. לפעמים מחיר מזרן זול יכול להיות נוח לכם תקציבית, אולם לא ישרת אתכם ואת השינה שלכם בתמיכה בגוף ובאיכות שינה טובה. יש מזרונים אורתופדיים שונים מחומרים מגוונים, עם או בלי קפיצים- אולם, השאלה היחידה היא איך אתם מרגישים על המזרן ועד כמה הוא מתאים לכם.

יש אנשים שיעדיפו מזרון אורתופדי עם ליבה עשויה קפיצים מסוגים שונים ויש שיעדיפו מזרנים המורכבים מליבת פולימרים (ספוג). כדי לדעת איזה מזרן הוא האידיאלי עבורכם, תוכלו לקבל ייעוץ טלפוני מהמומחים שלנו, או שתוכלו לנסות את המזרן באולמות התצוגה של מזרונים פלוס, ולבדוק את התמיכה ואת התחושה של הגוף שלכם במפגש עם החומרים האלה. דבר אחד בטוח, לא משנה איזה מזרון תבחרו, הוא חייב להיות מיוצר מחומרים איכותיים שמחזיקים מעמד שנים רבות ולכן מיוצרים על ידי יצרנים מובילים בתחום זה.

בחירת המזרן המתאים יכולה לעשות את כל ההבדל בשינה טובה ואיכותית. ישנן מגוון אפשרויות רבות זמינות, יש מזרונים שמוצעים בכמה דגמים ואפשרויות וחלקם בנויים מחומרים שמשתלבים זה בזה בכמה הרכבים. כמו כן, יש מזרנים מומלצים לבעיות גב באופן ספציפי.

כאמור, בחירת המזרן הטוב ביותר עבורכם יכול להיות תהליך אינדיבידואלי, שכן הוא תלוי בצרכים וההעדפות הייחודיות שלכם. עם זאת, יש כמה צעדים שתוכלו לנקוט כדי ללמוד לזהות את המזרן הטוב ביותר:

  1. היו ערים לצרכים שלכם- תחילה הקדישו זמן לשקול מה אתם צריכים מהמזרון. האם יש לכם בעיות בריאותיות או נקודות כאב ספציפיות שיש לטפל בהן? האם אתם ישנים על הצד, על הבטן או על הגב? האם אתם ישנים לבד או עם פרטנר? כך, על ידי זיהוי כל הצרכים הספציפיים שלכם, ניתן לצמצם את האפשרויות ולמצוא מזרון המתאים ביותר עבורכם.
  2. עשו קצת מחקר- ישנם סוגים רבים ושונים של מזרנים בשוק, ערכו מחקר כדי להבין את החומרים והטכנולוגיות השונות הזמינות, ואילו מהן עשויות להתאים ביותר לצרכים שלכם.
  3. בדקו מזרנים- במידה ואם עדיין לא מרגישים שמצאתם את המזרן המתאים לכם. תוכלו לבקר בחנות כדי לבדוק מזרונים שונים. שכבו על כל מזרון במשך מספר דקות על מנת להרגיש ולחוש את רמת התמיכה והנוחות. אל תחששו לשאול את איש המכירות שאלות על המזרן ותכונותיו.
  4. קחו בחשבון את התקציב שלכם- מחירם של מזרנים יכולים לנוע בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים. שקלו את התקציב שלכם וחשבו מהן התכונות החשובות לכם ביותר במזרון. זכרו שחשוב להשקיע במזרן איכותי, אשר יהיה עמיד וישמור על תכונותיו לאורך שנים רבות.
  5. קנו בחנות בה תקבלו אחריות טובה- מזרון טוב צריך להגיע עם אחריות המכסה פגמים ובלאי.

על ידי ביצוע של כל השלבים הללו, תוכלו למצוא את המזרן הטוב ביותר עבור הצרכים האישיים שלכם וליהנות משינה טובה יותר שתשפיע על הבריאות הכללית. טיפ קטן- אם מצאתם מזרון אורתופדי המתאים לכם מומלץ לברר ממה הוא עשוי, על מנת שבעתיד, כאשר תרצו להחליף אותו לאחר תקופת ההתיישנות על הנוכחי, תדעו בדיוק איזה מזרון מומלץ לגב  שלכם.

בחנות מזרונים פלוס ישמחו לעזור לכם להתאים מזרון מומלץ שעליו תוכלו לישון את השינה הנוחה והטובה ביותר שתוכלו למצוא. ההיצע הגדול של מזרונים איכותיים וטובים שמספקים חוויית שינה טובה ועמידות הודות לחומרים תקניים ומעולים שמהם הם מיוצרים, יספק בוודאי גם לכם מזרון זוגי שתוכלו ליהנות ממנו. צרו קשר במספר 077-8050760.

מזרון מומלץ
דילוג לתוכן