מזרון זוגי מומלץ – כך תבחרו נכון

מזרן זוגי- איך לבחור ואיזה מומלץ לקנות?

מזרון זוגי מומלץ – כך תבחרו נכון

מזרן זוגי מומלץ

אחת השאלות המעניינות ביותר היא איך לבחור מזרון זוגי מומלץ כאשר הצרכים של בני הזוג לא תמיד זהים, מבנה הגוף הוא שונה וכן, יש להם העדפות שונות. אז לפני שבוחרים, חשוב לדעת כי  מזרונים זוגיים צריכים לספק עבורכם את הטוב ביותר – תמיכה לגוף ולשלד, הרגשה רכה ונעימה, נוחות מקסימאלית שתאפשר שינה רציפה, תזוזה חופשית מבלי להעיר את הפרטנר וכמובן המזרן צריך להיות חזק, עמיד ועשוי מחומרים איכותיים שאינם מתבלים בקלות ובמהירות.

האתגר, אם כך, הוא למצוא הרכב חומרים שיהיה אידיאלי לשני בני הזוג ויוכל לספק שינה נוחה וטובה לאורך שנים.

 

המלצה על מזרון זוגי

בחירת המזרן המתאים יכולה לעשות את כל ההבדל בשינה טובה. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע להחליט איזה מזרון הכי מתאים לך. במאמר זה, נסקור כמה מהגורמים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מזרון.

  1. תמיכה- הגורם החשוב ביותר בבחירת המזרון הוא רמת התמיכה שהוא מספק. מזרון טוב צריך לשמור על עמוד השדרה מיושר ולספק תמיכה לכל חלקי הגוף. אם מזרון רך מדי, הוא לא יספק תמיכה כראוי ועלול להוביל לכאבי גב. מצד שני, אם מזרון מוצק וקשיח מדי, זה עלול לגרום לנקודות לחץ ואי נוחות. חפשו מזרון המספק את האיזון הנכון בין תמיכה ונוחות.
  2. גודל- גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא גודל המזרן. יש לוודא שבוחרים מזרון המתאים לצרכים שלכם. גם אם אתם חולקים את המיטה עם בן זוג או חיית מחמד ואתם מעוניינים במזרון זוגי, כדאי לדעת שגם כאן יש מגוון מידות.
  3. עמידות- יש לבחור מזרון עמיד לאורך זמן. אמנם מזרן איכותי יותר עשוי לעלות יותר מראש, אך זה יכול לחסוך כסף בטווח הארוך מכיוון שלא תמצאו את עצמכם מחפשים מזרן בשנית ומחליפים אותו לאחר תקופה כה קצרה. חפשו מזרנים זוגיים עם חומרים איכותיים ובאחריות טובה.
  4. חומר- ניתן לייצר מזרנים ממגוון חומרים, כולל לטקס, ויסקו ג'ל. לכל חומר יש את היתרונות והחסרונות שלו, לכן חשוב לשקול איזה מהם הכי מתאים לכם.

בחירת מזרון היא החלטה אישית התלויה בהעדפות ובצרכים האישיים שלכם. בקניית מזרון, קחו בחשבון גורמים את כל הגורמים שצוינו לעיל ונסו את המזרן בעצמכם, שכבו עליו והרגישו אותו. על ידי הקדשת הזמן לבחירת המזרן המתאים, תוכלו להבטיח שנת לילה טובה ולהתעורר בתחושת מנוחה וריענון.

איזה מזרן מתאים לכאבי גב?

  • סוג המזרן המומלץ לסובלים מכאבי גב תחתון הוא מזרן עם שכבת נוחות ויסקו ג'ל, מכיוון שהויסקו יוצר מעין תבנית של הגוף הישן עליו ומאפשר תמיכה מלאה לקשת של הגב התחתון, גם מזרן קפיצים מבודדים מתאים לסובלים מכאבי גב תחתון
  • סוג המזרן המומלץ לסובלים מכאבי גב עליון וכתפיים הוא מזרן קשיח עם או ללא קפיצים ועם שכבת נוחות לטקס מזרן קשיח מביא ליישור של הגב העליון ובכך יוצר התארכות של החוליות, לעיתים קיימת תקופת התסתגלות למזרון מסוג זה.

כמובן שבנוסף למצע שינה נוח ואורתופדי עבור הגב שלך מומלץ מאוד לבצע פעילות גופנית רכה וללמד את שרירי הגב להתארך ולהרחיק חוליות אחת מהשניה, יציבה נכונה פותרת כאבי גב רבים.

מזרנים מופרדים במיטות מתכווננות

יש מיטות זוגיות שבהן המזרנים מופרדים ולא רק מסיבות של סגנון חיים מסוים. אם אתם זקוקים למזרונים שונים מבחינת קשיות המזרן והחומרים שמהם הוא עשוי, שקלו לקנות מיטה שיש בה מזרנים נפרדים שהם בדרך כלל בעלי מנגנון הפעלה חשמלי. מזרנים כאלה יספקו לכם חוויית שינה מושלמת משום שכל אחד ישן על מזרן המותאם לו. מזרנים כאלה מתאימים למיטות זוגיות מתוחכמות יותר כאשר החוויה היא איכותית מאוד. מיטות מתכווננות כאלה הפכו למבוקשות בשל שלל התכונות והאפשרויות שלהן להתאים את המזרון הן לתנוחות ישיבה על מנת לקרוא או לצפות בטלוויזיה והן לשינה מיטיבה.

חומרים שונים, תכונות שונות- איך בוחרים?

ראשית יש לבחור את סוג הליבה ממנה עשוי המזרון. ניתן למצוא מזרן אשר עשוי מליבת פולימרים (ספוג) הקיימת בצפיפויות ודרגות קושי שונות. ליבה זו יתכן ותהיה קשיחה מדי עבור אנשים בעלי משקל גוף נמוך. אופציה נוספת, היא מזרן עם ליבת קפיצים מסוגים שונים, ליבה זו לא תמיד תתאים עבור אנשים בעלי משקל גבוה משום שמידת הקושי שלה הינה רכה מדי.

לאחר שבחרתם את הליבה, המשיכו לבחירת החומר שעוטף את הקפיצים או הספוגים. שני החומרים, ויסקו ג'ל ולטקס מספקים תמיכה אורתופדית מלאה. חומר ויסקו ג'ל הוא מעט רך יותר ולמעשה יוצר מעין תבנית של צורת הגוף, בשל כך, רמת הגמישות שלו מושפעת הן ממשקל הגוף והן מחום הגוף. חומר הלטקס מתאים עבור כל מי שמעוניין בנוחות מקסימאלית, אך לא רכה מדי. הלטקס גמיש ואנטי בקטריאלי, נועד עבור אנשים הסובלים מאלרגיה לקרדיט האבק. בנוסף, מומלץ לבחור גם כרית העשויה משכבה זו.

סיימתם לבחור את הליבה ואת החומר העוטף אותה וכעת, בחרו את ריפוד הבד. מומלץ לבחור בריפוד בד איכותי, נושם ונעים. תכונות ריפוד הבד מוסיפות רכות ופינוק בצורה המקסימאלית ביותר. הבדים הנמכרים במזרונים+ הינם טבעיים ונושמים, כך תוכלו לזכות בשינה איכותית.

אז קניית מזרון זוגי זה רק בחנות מזרונים+, בה ישמחו לעזור לכם להתאים לעצמכם מיטה זוגית עם מזרון זוגי מומלץ שעליו תוכלו לישון את השינה הנוחה והטובה ביותר שתוכלו למצוא. קיים היצע גדול של מזרונים איכותיים וטובים שמספקים חוויית שינה טובה ועמידות הודות לחומרים תקניים ומעולים שמהם הם מיוצרים. צרו קשר במספר 077-8050760.

מזרון זוגי מומלץ - כך תבחרו נכון
דילוג לתוכן