מזרן ויסקו – לגב שלכם מגיע הרבה יותר

מזרן ויסקו – הגב שלכם יודה לכם

מזרנים רבים שהפכו להיות פופולריים בזכות חומריהם האיכותיים הם מזרנים שהצליחו להבטיח למי שקנה אותם שינה נוחה ונעימה במשך שעות ומבלי להתהפך כל הלילה. מזרן ויסקו הוא אחד המזרנים האלה שהצליח לקיים את ההבטחה אבל הוא לא מיועד לכל אחד, אלא למי שהוויסקו, חומר ייחודי שזוכרת את מנח הגוף ומבנהו, מתאים לו. זהו חומר שמוכר גם בתור ספוג זיכרון משום שהוא אינו מתנגד לגוף אלא מקבל אותו ומתעצב לפי צורתו וחוזר אחר כך לצורתו המקורית. זהו חומר שנבנה מפולימר בשם פוליאוריתן ויחד עם תרכובות נוספות כמו ג'ל שנוסף לו מאוחר יותר, הוא משמש לייצור מוצרים רבים ועמידים מאוד שאינם נשחקים ואינם נהרסים עם הזמן. בסופו של דבר, זה בדיוק מה שאנחנו מצפים לו ממזרן שמונח על המיטה, שלא יישחק ושלא יאבד את הצורה שלו.

תמיכה ונוחות מרבית

מזרן ויסקו מעניק לגוף תמיכה אבל הוא נחשב לרך יחסית ולכן מתאים למי שמזרנים קשיחים לא מיטיבים אתו והוא מעדיף חומר רך ומקבל יותר. הוא עדיין תומך בגוף משום שהוא עמיד ויציב, ולכן מצוין למי שרוצה מזרן שעשוי מספוג נוח ותומך. הוא אידיאלי למי שסובל מבעיות אורתופדיות מסוימות, משום שהוא אינו לוחץ על כל מיני נקודות בגוף ואינו יוצר בעיות למי שרגיש לקפיצים קשים מדי. יש מזרנים שנוסף להם גם מעין ג'ל שתורם לקפיציות ולגמישות ובעיקר לתחושת הקרירות שהיא נהדרת בעיקר במזג האוויר הישראלי. מזרן ויסקו הוא מסוג מזרני הספוג ובדרך כלל ללא קפיצים, משום שהוא מיועד לקבל את צורת הגוף ולא להתנגד לה ובכך למנוע דלקות ובעיות שנובעות מכך שמרכז הכובד של הגוף בא במגע עם לחץ נגדי. הוא נפלא לכל מי שיש לו בעיות מפרקים משום שאינו לחוץ עליהם ומתאים את עצמו לעמוד השדרה ולנקודות הכובד במתניים ובכתפיים.

איך לבחור מזרן ויסקו מתאים?

מזרן ויסקו מגיע בכמה דגמים ודרגות קשיות והתכונות הטובות שלו מבטיחות מזרן יעיל בשמירה על מצב הגוף שלכם ללא שקיעה מיותרת, אבל ללא תחושת אי נוחות. בחנות מזרונים+ ישמחו לייעץ לכם בבחירת המזרן שמתאים לכם ולאחר שתנסו לשכב עליו וליהנות ממנו כמה זמן שתוכלו להתרשם ממנו בהתאם. חשוב לומר שזהו מזרן שמבטיח עמידות לשנים רבות והוא חזק ואמין מאוד, בטוח לשימוש ומיוצר מחומרים תקניים ובטוחים שאינם יוצרים בעיית בריאות לאלרגים למיניהם. זהו מזרן שקל לנקות ולשמור עליו הודות לתכונות החומר היציב לשנים רבות. 

דילוג לתוכן